Paranormale verschijnselen
in begrijpelijke taal

Mildred van Norde

Paranormale verschijnselen in begrijpelijke taal.

Mildred van Norde

Recensie: Ed Vos

In dit boek heeft de auteur beoogd op een eenvoudige wijze de verschillende paranormale verschijnselen uiteen te zetten. Niet alleen de voors, maar ook de tegens komen aan bod. Vanzelfsprekend kan het boek niet gezien worden als een vervanging voor de vele boeken die betreffende paranormale verschijnselen in omloop zijn, maar de auteur is er bijzonder goed in geslaagd op beknopte wijze een goed beeld te geven van de verschillende onderwerpen, gelardeerd met interessante voorbeelden en wetenswaardigheden.

De schrijfster getuigt van diep inzicht in de diverse facetten van het paranormale, en hoewel de onderwerpen vanzelfsprekend niet “tot op het bot” uitgediept kunnen worden binnen het bestek van dit boek, geeft ze een schat aan informatie. Opvallend is dat ze in eenvoudige bewoordingen kort de verschillende facetten belicht, waarbij de essentie toch bijzonder compleet wordt neergezet. De lezer krijgt een goed beeld van de verschillende paranormale verschijnselen! Mocht men dieper op de materie willen ingaan dan kan dat. De auteur geeft diverse websites aan waar men meer informatie kan vinden. Hoewel ik zelf vrij ver ingevoerd ben in de diverse paranormale verschijnselen heb ik het boek met veel plezier gelezen. Opvallend voor mij was te zien hoe de auteur beknopt de verschillende onderwerpen belicht, maar desondanks uiterst veel informatie verschaft. Ze is beslist niet over één nacht ijs gegaan. In het hele boek is merkbaar dat er behoorlijk veel research gedaan is, waarmee de lezer dan weer zijn/haar voordeel mee kan doen.

Titel: Paranormale verschijnselen in begrijpelijke taal

Auteur: Mildred van Norde

Uitgeverij: I-publish